خ اکباتان ناظم الاطبا شمالی

پاساژ مبصر پلاک 18

bazar_bearing

مارا در این صفحه دنبال کنید

مهندس آریان : 09129246206 مهندس نمازی : 09337006115

لوگو بازار برینگ

خرید بلبرینگ خود تنظیم

اگر سوالی دارید با ما در میان بگذارید...

مهندس آریان : 09337006115
مهندس نمازی : 09129246206

خلاصه مقاله
خرید بلبرینگ خود تنظیم

بلبرینگ ها قطعات صنعتی چند منظوره هستند. علت استفاده از این ها کاربردهای مختلفی است که دارد. بلبرینگ خود تنظیم نوعی از بلبرینگ است که ازخاصیت خود تنظیمی بهره مند است. وجود این خاصیت به این دلیل است که دارای دو ردیف ساچمه به همراه یک شیار مشترک کروی شکل در رینگ خارجی است که مجوز صادر می کند شفت نسبت به یاتاقان درجایگاه ثابت خودش دارای انحراف باشد. برای استفاده در محل هایی مناسب است که از عدم تطابق و نا هم راستایی ممکن در اثرخطاهایی ناشی از نصب، جازدن ویا انحراف شفت به وجود بیاید. همچنین باید در نظر داشت که اگر تحمل بارظرفیت برای بلبرینگ های خود تنظیم کافی نباشد، باید به جای استفاده از بلبرینگ خود تنظیم از بلبرینگ های ساچمه ای بشکه ای که دارای دو ردیف است ونیز ازهمین خاصیت بلبرینگ های خود تنظیم برخوردار است استفاده شود. بلبرینگ های خود تنظیم باپسوندE نشان داده می شوند از ظرفیت تحمل بار بیشتری نسبت به انواع استاندارد های پیشین خودهستند چون طراحی داخلی این بلبرینگ ها نسبت به مدل های قبلی خود پیشرفته ترشدند. اغلب بلبرینگ های خود تنظیم نوع E، از قفسه فیبری مخصوصی بهره مند هستند.

انواع بلبرینگ های خود تنظیم

بلبرینگ های خود تنظیم نوع ساده یا به زبان دیگر بدون کاسه نمد
بلبرینگ های خود تنظیم باکاسه نمد در دو طرف بلبرینگ
بلبرینگ های خود تنظیم بوش بلند

ساختار بلبرینگ های خود تنظیم چگونه است؟

یکی از آلیاژهایی که کاربرد بسیار بالایی در ساخت و تولید انواع بلبرینگ ها دارد، فولاد های کرم دار هستند. دلیل استفاده ازاین نوع آلیاژ وجود خاصیت ضد زنگ بودن آن است؛ به همین علت هرچه در شرایط مرطوب قرار بگیرد، هیچ گاه اکسید نمی شود. فولاد کرم دار از قابلیت تحمل وزن بسیار بالایی برخوردار هستند به همین دلیل، اغلب تولید کنندگان بلبرینگ تلاش می کنند تا بیشتر قطعات بلبرینگ ها، مخصوصا قسمت هایی که گردش دارند و همچنین حلقه های درونی و خارجی آن ها را با استفاده از این فولاد ها تهیه کنند. عموما قسمت هایی از بلبرینگ ها که ازجنس فولاد های کرم دار ساخته شده اند، در برابر مواد اسیدی و قلیایی هیچ واکنشی انجام نمی دهند و حتی تغییر شکل نیز نمی دهند. بلبرینگ ها از تنوع شکل و ساختاری بسیار بالایی برخوردار هستند. هر بلبرینگ متناسب با کاربرد خود از ساچمه ای مناسب تهیه می شود. از انواع ساچمه های بلبرینگ می توانیم به حالت های سوزنی، گرد، مخروطی و استوانه ای و… اشاره کنیم؛ که دربین حالت های نام برده حالت های گرد و کروی شکل از محبوبیت قابل توجهی برخوردار هستند. ونکته ای در مورد بلبرینگ خود تنظیم با کاسه نمد، این مورد از بلبرینگ ها در هر دو طرف خود تولید می شوند که کاسه نمد ها از قابلیت محافظت بهره مند هستند؛ محافظت نسبت به آب و روغن وازنفوذ آب و روغن به داخل بلبرینگ جلوگیری می کند.

مزایا ومعایب بلبرینگ های خود تنظیم چیست؟

ازمزایای این نوع از بلبرینگ توانایی تحمل بارشعاعی برخوردار است و همچنین از اصکاک کمتری برخوردار است. این ویژگی اصطکاک کمتر سبب شده است که عملکرد این بلبرینگ از نظر تولید گرمای کمتر و دمای پایین تر به حد مطلوبی برسد.همچنین استفاده از کونس بیرونی شناور با توانایی تطابق زاویه اتصال و استفاده ازدو ردیف ساچمه در ساختمان بلبرینگ؛ ازدیگرمزایای بلبرینگ خود تنظیم است. به طور کلی معایب بلبرینگ های خود تنظیم بسیار کم است زیرا این بلبرینگ جزء مدرن ترین طراحی های های بلبرینگ های صنعتی قرار دارد. ازهمین معایب کم می توان به ارتفاع بالا و حجم بالاتر در مقایسه با بلبرینگ های تک ردیف، اشاره کرد. قیمت خرید بلبرینگ خود تنظیم در مقایسه با بلبرینگ های مشابه بسیار بالاتراست که علت این مساله تکنولوژی بالا و دو ردیف ساچمه( که به معنای متریال بالا است) که درتولید این بلبرینگ به کار رفته است.

پسوندهای بلبرینگ خود تنظیم

E+K+TN9:EKTN9
E+M:EM
E+TN9:ETN9
K+M:KM
K+TN9:KTN9
C3 (لقی شعاعی بیشتر از حالت نرمال)
E (طراحی داخلی بلبرینگ بهینه سازی شده است)
K (سوراخ داخلی مخروطی یا همان کونیک با شیب یک به دوازده است)
M (قفسه بلبرینگ از نس برنج است)
2RS (بلبرینگ در هر دوطرف از کاسه نمد لاستیک با لایه های تقویت شده بهره مند شده است)

فروشگاه بازار برینگ

مارک های مختلفی برای خرید بلبرینگ وجود دارد. شما نیاز دارید که با توجه به مصرف خودتون و مشاوره با فروشگاه ما آون رو خرید کنید.

SKF بلبرینگ کف گرد
FAG بلبرینگ کف گرد
NTN بلبرینگ کف گرد
KOYO بلبرینگ کف گرد

سایز های مختلف این مدل بلبرینگ : 2210 ، 1208 ،1210، 2306، 2203 ، 1310و ….

مقالات دیگر

بلبرینگ مخروطی skf
بلبرینگ

خرید رولبرینگ مخروطی در تهران

رولبرینگ مخروطی، نوعی رولبرینگ است که دارای شیار داخلی و خارجی و غلتک های مخروطی شکل درکنس های بالایی و پایینی است. ساختار این نوع

رولبرینگ-سیلندری
بلبرینگ سیلندری

خرید رولبرینگ سیلندری

این نوع از رولبرینگ، سطح تماس خط است بنابراین نیروهای شعاعی زیادی را می تواند تحمل کند. کاربرد سیلندر در محور هایی است که در

اگر سوالی دارید با ما در میان بگذارید...

مهندس آریان : 09337006115 مهندس نمازی : 09129246206