خ اکباتان ناظم الاطبا شمالی

پاساژ مبصر پلاک 18

bazar_bearing

مارا در این صفحه دنبال کنید

مهندس آریان : 09129246206 مهندس نمازی : 09337006115

لوگو بازار برینگ

خرید بلبرینگ کف گرد

اگر سوالی دارید با ما در میان بگذارید...

مهندس آریان : 09337006115
مهندس نمازی : 09129246206

خرید-بلبرینگ-کف-گرد-3
خلاصه مقاله
خرید بلبرینگ کف گرد


در تجهیزات صنعتی مواقع بسیاری است که اصطکاک کمک‌کننده و لازم است، اما در اکثر مواقع این اصطکاک منجر به آسیب می‌شود و مضر است. از جمله آسیب‌هایی که اصطکاک موجب ایجاد آن‌ها می‌شود، می‌توان به خراشیدگی، خوردگی، ساییدگی و… اشاره کرد. این مشکل منجر به ایجاد یک نیاز در تجهیزات متنوع شد، نیازی که در جهت رفع چنین مشکلاتی بود. در نهایت برای رفع این موارد قطعه‌ای به نام بلبرینگ اختراع و تولید شد. همانطور که می‌بینید Ball Bearing از دو بخش تشکیل شده است، Ball به معنی گوی و Bearing به معنی تحمل است. همانطور که گفته شد علت شکل‌گیری بلبرینگ یا یاتاقان رفع مشکل تفاوت ایجاد شده بین لغزش و غلتش است. بلبرینگ‌ها در گذر زمان به گونه‌های متنوعی تبدیل شدند و انواع متفاوت با کارایی‌های متنوع از آن‌ها ساخته شد. بلبرینگی که در این مطلب قصد داریم به آن بپردازیم بلبرینگ کف گرد است. اگر راجع به این بلبرینگ کنجکاو هستید و یا نیاز به اطلاعاتی در رابطه با آن دارید با ما همراه باشید.


هر آنچه از بلبرینگ کف گرد باید بدانید


این نوع بلبرینگ این قابلیت را دارد که بار محوری را تحمل کند. تولید بلبرینگ‌های کف گرد در دو حالت یک طرفه و دو طرفه انجام می‌شود. این همچنین بلبرینگ همچنین قابلیت استفاده در سرعت‌های مختلف را دارد. تجهیزات و اجزای این بلبرینگ قابلیت دمونتاژ دارند و به سادگی نیز می‌توان آن‌ها را مونتاژ کرد. از آپشن‌های منحصر به فرد بلبرینگ کف گرد دقت بالا در عملکرد و همچنین ظرفیت تحمل بار بالا را می‌توان ذکر کرد. بلبرینگ‌های کف گرد در سه نوع بلبرینگ کف گرد یک طرفه، بلبرینگ‌های کف گرد یک طرفه با واشر محفظه کروی و واشر نگه دارنده و بلبرینگ‌های کف گرد دو طرفه وجود دارند.بلبرینگ‌های کف گرد یک ردیفه
این نوع از بلبرینگ‌های کف گرد مناسب برای موقعیت دهی یک طرفه شفت و تحمل بار است. این نوع بلبرینگ به هیچ عنوان نباید تحت تأثیر نیروی شعاعی قرار بگیرد. اجزای بلبرینگ‌های کف گرد یک طرفه شامل، قفسه با ساچمه، واشر محفظه با شیار ساچمه و یک واشر با شیار ساچمه است. بلبرینگ‌های کف گرد در حالت‌های متنوعی از جمله: قوسی شکل، تخت و مسطح تولید می‌شوند.


بلبرینگ‌های کف گرد دو ردیفه


بلبرینگ‌های گف گرد دو طرفه توانایی موقعیت دهی محوری به شافت و همچنین قابلیت تحمل بار به صورت دو طرفه را دارند. بلبرینگ‌های کف گرد دو ردیفه نیز مانند بلبرینگ‌های کف گرد یک طرفه نباید بار شعاعی به آن‌ها وارد شود. اجزای این نوع بلبرینگ‌های کف گرد شامل واشر شافت با دو شیار ساچمه در دو طرف خود، دو سری قفسه و ساچمه و دو واشر محفظه است. واشر‌های محفظه مانند بلبرینگ‌های یک ردیفه می‌توانند به شکل‌های متنوع مسطح یا قوسی باشند. بلبرینگ‌های کف گرد دو ردیفه نیز این قابلیت را دارند تا اجزای آن‌ها را مونتاژ کرد.

خرید بلبرینگ کف گرد بازار بیرینگ


خرید بلبرینگ کف گرد باید با دقت و کاملاً هوشمندانه انجام بگیرد. شما می‌توانید برای خرید به فروشگاه بازار بیرینگ مراجعه کنید. بازار بیرینگ بیش از ۳ دهه سابقه کاری دارد و همکاری موفقی با بسیاری از کارگاه‌ها کارخانه‌های معتبر کشور دارد و محصولات متنوعی را نیز ارائه می‌دهد. در این سال‌ها فروشگاه بازار بیرینگ موفق به همکاری با بیش از صد‌ها کارگاه و کارخانه از جمله: تهیه بلبرینگ برای کارخانه‌های پتروشیمی، کارخانه فولاد، بلبرینگ صنایع سیمان‌سازی، بلبرینگ صنایع مواد غذایی، معادن، سنگبری، صنایع پلاستیکی و لاستیک، بلبرینگ‌های نساجی، بلبرینگ‌های ماشینی و کارخانه جات ماشین‌سازی و خودرو همکاری‌های داشته و داریم. برای خرید محصول مورد نیاز خود می‌توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید و اقدام به خرید نمایید.
امیدوارم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.

مارک های مختلفی برای خرید بلبرینگ وجود دارد. شما نیاز دارید که با توجه به مصرف خودتون و مشاوره با فروشگاه ما آون رو خرید کنید.

SKF بلبرینگ کف گرد
FAG بلبرینگ کف گرد
NTN بلبرینگ کف گرد
KOYO بلبرینگ کف گرد

سایز های مختلف این مدل بلبرینگ : SKF 52214، SKF 52213، SKF 52215، SKF 54306، 51204، SKF 54307و ….

مقالات دیگر

بلبرینگ مخروطی skf
بلبرینگ

خرید رولبرینگ مخروطی در تهران

رولبرینگ مخروطی، نوعی رولبرینگ است که دارای شیار داخلی و خارجی و غلتک های مخروطی شکل درکنس های بالایی و پایینی است. ساختار این نوع

رولبرینگ-سیلندری
بلبرینگ سیلندری

خرید رولبرینگ سیلندری

این نوع از رولبرینگ، سطح تماس خط است بنابراین نیروهای شعاعی زیادی را می تواند تحمل کند. کاربرد سیلندر در محور هایی است که در

اگر سوالی دارید با ما در میان بگذارید...

مهندس آریان : 09337006115 مهندس نمازی : 09129246206