خ اکباتان ناظم الاطبا شمالی

پاساژ مبصر پلاک 18

bazar_bearing

مارا در این صفحه دنبال کنید

مهندس آریان : 09129246206 مهندس نمازی : 09337006115

لوگو بازار برینگ

خرید رولبرینگ بشکه ای

اگر سوالی دارید با ما در میان بگذارید...

مهندس آریان : 09337006115
مهندس نمازی : 09129246206

خلاصه مقاله
خرید رولبرینگ بشکه ای

یکی از انواع رولبرینگ که گونه ای مدرن از رولبرینگ های صنعتی محسوب می شود و مقاومت کاری بسیار بالایی دارد. برای سرعت های بالا و بارهای سنگین مناسب است. این نوع رولبرینگ از جنس کروم فولاد ساخته شده است. دارای قطر داخلی (65میلی متر) و قطرخارجی (140میلی متر) و پهنا (48میلی متر) است. این رولبرینگ دارای دو ردیف غلتک دریک شیار مشترک منحنی الشکل در حلقه بیرونی خود هستند و دو شیار در حلقه درونی آن ها نسبت به محور برینگ زاویه می سازد.

طراحی های مختلف رولبرینگ بشکه ای چگونه است؟

درقسمتی که باپسوندهایCC,C وEC مشخص می شوند غلتک ها از نوع متقارن بوده و حلقه داخلی لبه ندارد و برای هر ردیف غلتک یک پنجره ساچمه وجود دارد. حلقه راهنما Guide Ring روی حلقه داخلی متمرکز شده است. نوع EC با داشتن غلتک های تقویت شده, از قدرت تحمل بار بیشتری برخوردار است. پرداخت ویژه غلتک ها و شیارها در نوعCC باعث کاهش قابل توجه اصطکاک شده است. توجه کنید که حلقه راهنما, وسیله ای است که باعث ایجاد هدایت بهترغلتک ها درحرکت به سمت جلو وچرخش آن ها می شود. طراحی هایی که باپسوندهای CAC ,ECAC, CA ,ECA تشخیص داده می شوند, درسری های بزرگتربکار برده می شوند .غلتک ها متقارن هستند و حلقه داخلی لبه دارد. حلقه راهنما روی حلقه داخلی تمرکز پیدا کرده است.

چالش هایی که در طراحی رولبرینگ بشکه ای روبه رو می شویم

باتوجه به این که رولبرینگ بشکه ای هم به صورت شعاعی وهم به صورت کف گرد تولید می شوند. باید گفت که چالش های روبه رو در تولید این دو رولبرینگ بشکه ای با یک دیگرتفاوت های زیادی دارند. خود ساچمه و رسیدن به ساچمه هایی از نوع بشکه ای با سایز برابر, انحنای برابر, پخی لبه های برابر یکی ازچالش هایی است که بدون درنظر داشتن نوع شعاعی و یا محوری شامل حال همه ی رولبرینگ های بشکه ای می شود. همین سختی وچالش ها در طراحی ساچمه بشکه ای باعث می شود که به یکی ازمدرن ترین نوع ساچمه ها تبدیل شود و به طور کلی رولبرینگ بشکه ای را به یکی از ایده ال ترین برینگ ها تبدیل می کند با قابلیت های بسیار بالایی در تعلیق میزان بار نزدیک به رولبرینگ های استوانه ای و در ازادی حرکت ساچمه های نزدیک به بلبرینگ های کروی کرده است.

اما علاوه برچالش های پیش رو در رسیدن به ساچمه های بشکه ای یک دست و صیقلی چالش دیگری نیز برای تولید رولبرینگ بشکه ای ازنوع شعاعی که برروی شافت های افقی نصب می شود وجود دارد. دراین قبیل رولبرینگ ها که دراغلب موارد به صورت خود تنظیم نیز تولید می شوند. طراحی قوس داخلی رینگ برای داشتن حداکثرتماس, حفظ استاندارد لقی و عدم جدا شدن سطوح رینگ در بالا و پایین ساچمه ها نیاز به طراحی بسیاردقیق و مهندسی دارد. همین دشواری ها درطراحی سبب می شوند که در استفاده از رولبرینگ بشکه ای به ویژه ازنوع شعاعی ان همواره پیشنهاد به استفاده ازبرندهای معتبر تولید کننده که تولیدات ان ها از استانداردهای ابعادی دقیقی پیروی می کند باشند. عدم طراحی دقیق و یا اختلاف ابعادی حتی به صورت میکرونی در طراحی رینگ وساچمه رولبرینگ بشکه ای می تواند میزان لقی بسیار بالایی را به وجود بیاورد و عملا کاربری رولبرینگ را به حداقل مقدار کاهش دهد.

سری رولبرینگ بشکه ای


سری213- سریISO Dimension 13
سری222- سریISO Dimension 22
سری223- سریISO Dimension 23
سری230- سریISO Dimension 30
سری231- سریISO Dimension 31
سری232- سریISO Dimension 32
سری239- سریISO Dimension 39
سری240- سریISO Dimension 40
سری241- سری ISO Dimension 41
سری290- سریISO Dimension 90

اساس تعیین قیمت رولبرینگ بشکه ای

قیمت رولبرینگ های بشکه ای با تغییرات بسیار زیادی روبه رو است که بستگی به تغییرات مولفه های قیمتی دارد. باتوجه به طراحی نوین رولبرینگ هایی با ساچمه های بشکه ای وابسته به افقی و کیفیت برندهای تولیدکننده متفاوت تحت تاثیرسایزهای متفاوت,گریدهای فولاد بکار رفته درتولید و تعداد ردیف های ساچمه رولبرینگ بشکه ای که باعث افزایش سایزقفسه ها وکونس ها می شود قیمت رولبرینگ بشکه ای با تغییرات زیادی روبه رو می شود. در مورد قیمت رولبرینگ بشکه ای توانایی سرعت زاویه ای و حداکثرسرعت زاویه ای اتصال نیز از فاکتورهای تعیین کننده دیگر در قیمت است.

مارک های مختلفی برای خرید بلبرینگ وجود دارد. شما نیاز دارید که با توجه به مصرف خودتون و مشاوره با فروشگاه ما آون رو خرید کنید.

SKF بلبرینگ رولبرینگ بشکه ای
FAG بلبرینگ رولبرینگ بشکه ای
NTN بلبرینگ رولبرینگ بشکه ای
KOYO بلبرینگ رولبرینگ بشکه ای

سایز های مختلف این مدل بلبرینگ : SKF 23222 CC/W33 ، SKF24092 ECA/W33، SKF232/500 CA/W33 ، 230/1000 CAF/W33،  248/800 CAMA/W20، 230/950 CA/W33و ….

مقالات دیگر

بلبرینگ مخروطی skf
بلبرینگ

خرید رولبرینگ مخروطی در تهران

رولبرینگ مخروطی، نوعی رولبرینگ است که دارای شیار داخلی و خارجی و غلتک های مخروطی شکل درکنس های بالایی و پایینی است. ساختار این نوع

رولبرینگ-سیلندری
بلبرینگ سیلندری

خرید رولبرینگ سیلندری

این نوع از رولبرینگ، سطح تماس خط است بنابراین نیروهای شعاعی زیادی را می تواند تحمل کند. کاربرد سیلندر در محور هایی است که در

اگر سوالی دارید با ما در میان بگذارید...

مهندس آریان : 09337006115 مهندس نمازی : 09129246206