خ اکباتان ناظم الاطبا شمالی

پاساژ مبصر پلاک 18

bazar_bearing

مارا در این صفحه دنبال کنید

مهندس آریان : 09129246206 مهندس نمازی : 09337006115

لوگو بازار برینگ

خرید بلبرینگ تماس زاویه ای

اگر سوالی دارید با ما در میان بگذارید...

مهندس آریان : 09337006115
مهندس نمازی : 09129246206

خلاصه مقاله
خرید بلبرینگ تماس زاویه ای


یکی از انواع بلبرینگ ها بلبرینگ تماس زاویه ای نام دارد. این بلبرینگ ها دارای قابلیت های محدود تری در مقایسه با بلبرینگ های شیار عمیق هستند و دقت بیشتری برای ساخت این ها به کار گرفته می شود. حلقه های داخلی وبیرونی این نوع بلبرینگ ها نسبت به هم زاویه ای را ایجاد می کند که قابلیت تحمل بارهای شعاعی و محوری همزمان توسط این حلقه ها فراهم می شود. هرچه زاویه تماس بلبرینگ بزرگتر شود، قدرت تحمل بار محوری هم نیز بیشتر می شود.

کاربرد بلبرینگ تماس زاویه ای


کاربرد این گیربکس ها عمدتا درگیربکس هایی است که از چرخ دنده هلیکال بهره مند هستند. چرخ دنده هلیکال زاویه دنده ای دارند که در هنگام حرکت نیروی محوری ایجاد می کند و سبب حرکت شفت در جهت محور خود می شود. به این دلیل برای جلوگیری از حرکت شفت در جهت محور خود، از بلبرینگ تماس زاویه ای استفاده می کنیم. به این ترتیب برای بالاترین بازدهی ممکن در گیربوکس یا وسیله مد نظر ما باید از دو بلبرینگ در فاصله برابر استفاده کنیم و همچنین جای گذاری دو بلبرینگ در پایان شفت کارایی آن را بالا می برد.

انواع بلبرینگ تماس زاویه ای

بلبرینگ های تماس زاویه ای یک ردیفه
بلبرینگ های تماس زاویه ای دو ردیفه
بلبرینگ های تماس زاویه ای با چهار نقطه تماس

بلبرینگ تماس زاویه ای یک ردیفه


این نوع از بلبرینگ تماس زاویه ای از زاویه تماس 40 درجه ای برخوردار هستند، که ازهم جدا نمی شوند و با توجه به نیاز خود با سرعت های بالا کار کنند. این بلبرینگ به دو روش در دسترس است. نوع عادی این گونه تنها کارایی دارد، زمانی این کارایی حاکم است که نیروی محوری از یک سوء به بلبرینگ وارد شود. نوع دیگر که مشترک نام دارد زمانی کاربرد دارد که دو یا چند زوج بلبرینگ با هم به گونه های متفاوتی مورد استفاده قرار گیرد. از یک ردیف ساچمه برخوردار است و به دلیل استفاده دوتایی ساخته می شود. این نوع بلبرینگ احتیاجی به واشرهای فاصله پر کن ندارد.

بلبرینگ تماس زاویه ای دو ردیفه



بلبرینگ تماس زاویه ای دو ردیفه از بهینه سازی ابعاد داخلی برخوردار هستند. زاویه تماس آن ها32 درجه است واز شیار ساچمه خور ندارد ولی نوع دیگری دارای دو ردیف ساچمه ها از شیار ساچمه خور در یک طرف است. بلبرینگ شیار ساچمه خور باید به طوری قرار گذاری شود که بار اصلی محوری به جهت بدون شیار آن وارد شود. انواع کاسه نمد دار از یک گریس برپایه لیتیم پرشده است که خاصیت ضد زنگی دارد.


بلبرینگ تماس زاویه ای با چهار نقطه تماس


شیار ساچمه این بلبرینگ در واقع یک نوع بلبرینگ تماس زاویه ای یک ردیفه است، به طوری که بلبرینگ قابلیت تحمل بار محوری از دو را دارد. زاویه تماس این بلبرینگ 35 درجه است. حلقه داخلی دو تکه است که این مسئله استفاده از تعداد بیشتر ساچمه و در نهایت قدرت تحمل بار را امکان سازی کرده است. به دلیل جلوگیری از چرخش حلقه بیرونی در داخل محفظه، اندازه های بزرگ آن ها با دو محل خار ساخته شده اند. اگر این بلبرینگ در استفاده با بلبرینگ شعاعی دیگر به طوری جفت شده باشد که مانند یک بلبرینگ کف گرد عمل کند و همچنین با لقی شعاعی در داخل محفظه نصب صورت گرفتخ باشد، هیچ ناهم راستایی مجاز نیست. لقی داخلی آن ها از گونه محوری بوده است.

قفسه بلبرینگ تماس زاویه ای


از سری واندازه بلبرینگ های تماس زایه ای می توان جنس آن ها را این گونه تقسیم بندی کرد:
قفسه فولادی
قفسه فیبری
قفسه برنجی

پسوندهای بلبرینگ تماس زاویه ای


A: طراحی داخلی بلبرینگ بهینه سازی شده است
B: زاویه تماس 40 درجه است
B+CB+M:BCBM
B+E+CB+M:BECBM
B+E+CB+P:BECBP
B+E+P:BEP
B+G+M:BGM
B+M:BM
C2: لقی شعاعی بلبرینگ کمتر از نرمال
C3: لقی شعتعی بلبرینگ بیشتراز حد نرمال
CA: بلبرینگ برای مصارف عمومی با لقی محوری کمتر از نرمال
CB: بلبرینگ برای مصارف عمومی با لقی محوری نرمال
CC: بلبرینگ برای مصارف عمومی با لقی محوری بیشتر از نرمال
E: طراحی داخلی بلبرینگ بهینه سازی
F: جنس قفسه بلبرینگ از فولاد است
G: بلبرینگ های بزرگتر برای مصارف عمومی با لقی محوری نرمال
GA: بلبرینگ برای مصارف عمومی با مقدار بار اولیه کم
GB: بلبرینگ برای مصارف عمومی با مقدار بار اولیه متوسط
GC: بلبرینگ برای مصارف عمومی با مقدار باراولیه زیاد
M: قفسه بلبرینگ از جنس برنج است
P: قفسه بلبرینگ از جنس فیبر است
P6: افزایش دقت در ابعاد و گردش بلبرینگ
2RS1: بلبرینگ در هر دوطرف از یک کاسه نمد تقویت شده برخوردار است
ZZ: بلبرینگ در هردو طرف خود دارای یک واشر فلزی تقویت شده است

خرید بلبرینگ تماس زاویه ای


شاید شما دربازار انواع اسم های بلبرینگ های تماس زاویه را شنیده باشید که ما در اینجا همه آن ها را نام خواهیم برد و به شما کمک می کنیم چگونه یک خرید مناسب داشته باشید، بلبرینگ تماس زاویه ای FAG، SKF، Koyo، KG، NTN، NSK، Timken، Nachi، INA موجود در بازار است. برای خرید مناسب این بلبرینگ ها عوامل متفاوتی دخالت دارند از مهم ترین عوامل می توانیم به تعیین مقدار بار محوری، تعیین مقدار بار شعاعی، فضای موجود، سرعت حرکت شفت و سطح صدای تولید شده توسط بلبرینگ اشاره کنیم.

فروشگاه بازار برینگ

مارک های مختلفی برای خرید بلبرینگ وجود دارد. شما نیاز دارید که با توجه به مصرف خودتون و مشاوره با فروشگاه ما آون رو خرید کنید.

SKF خرید بلبرینگ تماس زاویه ای
FAG  خرید بلبرینگ تماس زاویه ای
NTN  خرید بلبرینگ تماس زاویه ای
KOYO  خرید بلبرینگ تماس زاویه ای

مقالات دیگر

بلبرینگ مخروطی skf
بلبرینگ

خرید رولبرینگ مخروطی در تهران

رولبرینگ مخروطی، نوعی رولبرینگ است که دارای شیار داخلی و خارجی و غلتک های مخروطی شکل درکنس های بالایی و پایینی است. ساختار این نوع

رولبرینگ-سیلندری
بلبرینگ سیلندری

خرید رولبرینگ سیلندری

این نوع از رولبرینگ، سطح تماس خط است بنابراین نیروهای شعاعی زیادی را می تواند تحمل کند. کاربرد سیلندر در محور هایی است که در

اگر سوالی دارید با ما در میان بگذارید...

مهندس آریان : 09337006115 مهندس نمازی : 09129246206