خ اکباتان ناظم الاطبا شمالی

پاساژ مبصر پلاک 18

bazar_bearing

مارا در این صفحه دنبال کنید

مهندس آریان : 09129246206 مهندس نمازی : 09337006115

لوگو بازار برینگ

خرید رولبرینگ سیلندری

اگر سوالی دارید با ما در میان بگذارید...

مهندس آریان : 09337006115
مهندس نمازی : 09129246206

رولبرینگ-سیلندری
خلاصه مقاله
خرید رولبرینگ سیلندری

این نوع از رولبرینگ، سطح تماس خط است بنابراین نیروهای شعاعی زیادی را می تواند تحمل کند. کاربرد سیلندر در محور هایی است که در معرض انسباط حرارتی قرار دارند.نیروی شعاعی بیشتری نسبت به مابقی بلبرینگ ها دارد؛ زیرا تماس تماس بیشتری دارد. نحوه تقسیم بندی رولبرینگ ها به گونه زیر است: جهت تحمل نیرو(برینگ های رادیال شعاعی، برینگ های اکسیال محوری) ، شکل غلتک ها (کروی، رولر) ، نوع حرکت (دورانی، خطی(. این رولبرینگ از بلبرینگ سیلندری برای حفظ کردن فاصله بین قسمت های متحرک یاتاقان استفاده می کند. علت استفاده از این استوانه اصطکاک چرخشی و پشتیبانی از بارهای شعاعی و محوری کم می شود. با استفاده از نوین ترین تکنولوژی ها ساخته شده اند که ابعاد و اندازه بین شیارها از دقت بالایی برخوردار هستند. این نوع رولبرینگ در بار های شعاعی سنگین وسرعت بالا قابلیت دارد و پرکاربرد ترین نوع رولبرینگ است.


ویژگی های رولبرینگ سیلندری

رولبرینگ ها (ازجمله رولبرینگ سیلندری) دارای دسته بندی ها، حساسیت، ابعاد، استاندارد و درجه لقی است و برند های تولید کننده مختلفی وجود دارند که در انتها به معادله تعیین قیمت رولبرینگ تبدیل می شود. این معامله از تمامی فاکتور های کوچک و بزرگ برخوردارهستد؛ اما قدرت و تاثیرگداری این فاکتورها بر روی قیمت گذاری رولبرینگ سیلندری متفاوت بعضی تاثیر مثبت وبعضی تاثیر منفی دارند. توانایی وتاثیر این فاکتور ها بر روی قیمت رولبرینگ سیلندری در زمان های متفاوت نیز ممکن است تغییراتی داشته باشد و براساس نیاز بازار و مقدار موجودی تغییرکند. یکی دیگر از مبناهای قیمیت گذاری تاثیر تکنولوژی های مختلف که در ساخت وتولید رولبرینگ سیلندری به کار گرفته می شود و یا جدید یا قدیمی بودن نوع رولبرینگ مد نظر است.
مهم ترین تاثیر در تعیین قیمت رولبرینگ در ابعاد رولبرینگ است که میزان فلز و وزن ها بالا باعث بیشتر شدن قیمت رولبرینگ می شود. لازم به ذکر است بدانید که در بازار نمونه هایی شامل رولبرینگ سیلندری FAG، SKF، KG، NSK، Koyo، Timken، NTN، Nachi، INA است که قیمت های متفاوتی دارند. لازم به ذکر است بدانید رولبرینگ سیلندری در هر برندی که باشد دارای چینش وساختار یکسانی هستند اما از لحاظ کیفیت تفاوت هایی با همدیگر دارند. برخی از برند های رولبرینگ سیلندری دارای کیفیت بالایی هستند که در اثر بارهایی که واردشده است مقاوت بالایی داشته اند واز عمر و دوام بالایی برخوردار هستند. لازم است قبل از خرید تمام اطلاعات لزوم را کسب کنید، اگر این کار را انجام ندهید مجبور می شوید در مدت زمان کوتاهی رولبرینگ سیلندری خریداری شده را تعویض کنید.


مزایا و معایب رولبرینگ سیلندری

توانایی این رولبرینگ به دلیل شکل هندسی ساچمه است. تعلیق بارمناسب رولبرینگ سیلندری که به دلیل سطح تماس خطی ساچمه های سیلندری(استوانه ای) با کونس ها صورت می گیرد. به این معنی است که ساچمه های سیلندری برخلاف ساچمه های کروی بلبرینگ ها و ساچمه های بشکه ای یک برخورد در طول ساچمه و از طریق خطی با کونس ها داشته است، میزان بار گذاری بالایی را تحمل می کنند که مهم ترین نکته مثبت رولبرینگ های سیلندری به حساب می آید.
پراکندگی خطی تنش در رولبرینگ سیلندری از مزایای دیگر این بخش از رولبرینگ ها به حساب می آید که از تمرکز تنش در یک نقطه و سایش نقطه ای ساچمه های رولبرینگ جلوگیری به عمل می آورد. درجه آزادی کم رولبرینگ استوانه ای یکی از معایب اساسی رولبرینگ سیلندری است و این از قابلیت آن ها بالاخص به شکل رولبرینگ استوانه ای(سیلندری) کف گرد در اکثر مورد ها با مشکلاتی رو به رو خواهد بود. اینطور انتخاب کردن یا انتخاب نکردن رولبرینگ سیلندری کاملا به شرایط کاری و فشای تعبیه شده برای برقراری اتصال رولبرینگ بستگی مستقیمی ایجاد می کند.


روانکاری رولبرینگ سیلندری

احتمالا بیشتر از هر نوع دیگری از بلبرینگ و رولبرینگ این ساختار رولبرینگ سیلندری که نیاز به روان کننده دارد. قابلیت مثبت روان کنده ها از نوع روغنی با ویسکوزیته پایین تر باشد و یا حتی از نوع گریس با ویسکوزیته بالاترباشد، هم در کم شدن اصطکاک وهم انتقال حرارت رولبرینگ سیلندری بسیار کمک کننده است. داراب ودن از بیشترین مقدار سطح تماس بین ساچمه و رینگ ها ( درزبان انگلیسی Race Way نامیده می شود) برخوردار است. در چینش رولبرینگ سیلندری هرچه قابلیت مثبت در بالابردن بارگیری برای این نوع از رولبرینگ صنعتی برخوردار می شود از طرفی دیگر بالاترین میزان سایش سطحی و کمترین درجه آزادی که هردوی این ها از عوامل افزایش اصطکاک و دما و حرارت ناشی از سایش هستند را تقویت می کند و به این دلیل که نقش روان کننده در چینش و کاربری رولبرینگ سیلندری بسیار از اهمیت بالایی برخوردار است. اکثرا در رولبرینگ سیلندری شعاعی ازگریس هایی با توانایی حفظ حالت، در دماهای بالا مثل گریس برپایه کلسیم(Ca) یا آلومنیوم (Al) برای روانکاری رولبرینگ سیلندری، توانایی استفاده از گریس وروغن به طور همزمان وجود دارد.


خرید رولبرینگ سیلندری

برای خرید یک رولبرینگ نکاتی وجود دارد که رعایت و توجه به آن ها می تواند در یک انتخاب خوب به ما کمک کند. توجه به فضای موجود، میزان نیرو، جهت نیرو(شعاعی یا محوری)، خود میزانی، سرعت، دقت، صدا، حرکت محوری و صلبیت(تغییر نکردن پلاستیک) از جمله نکاتی هستند که در خرید به ما کمک می کنند.

فروشگاه بازار برینگ

مارک های مختلفی برای خرید بلبرینگ وجود دارد. شما نیاز دارید که با توجه به مصرف خودتون و مشاوره با فروشگاه ما آون رو خرید کنید.

SKF رولبرینگ سیلندری
FAG  رولبرینگ سیلندری
NTN رولبرینگ سیلندری
KOYO رولبرینگ سیلندری

مقالات دیگر

بلبرینگ مخروطی skf
بلبرینگ

خرید رولبرینگ مخروطی در تهران

رولبرینگ مخروطی، نوعی رولبرینگ است که دارای شیار داخلی و خارجی و غلتک های مخروطی شکل درکنس های بالایی و پایینی است. ساختار این نوع

رولبرینگ-سیلندری
بلبرینگ سیلندری

خرید رولبرینگ سیلندری

این نوع از رولبرینگ، سطح تماس خط است بنابراین نیروهای شعاعی زیادی را می تواند تحمل کند. کاربرد سیلندر در محور هایی است که در

اگر سوالی دارید با ما در میان بگذارید...

مهندس آریان : 09337006115 مهندس نمازی : 09129246206